Badania i produkty
W ramach projektu powstaną następujące produkty wspierające promocję polskiej kultury za granicą:
Raport z badań realizowanych w Polsce: „Praktyki podmiotów działających w kraju na rzecz promocji kultury Literatura, film, teatr i sztuki wizualne” (pdf)
Raport z badań realizowanych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i USA: „Praktyki podmiotów zaangażowanych w promocję polskiej literatury, filmu, teatru i sztuk wizualnych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i USA oraz ich odbiór w świetle badań etnograficznych” (pdf)
„Podręcznik skutecznej promocji polskiej kultury za granicą. Film, teatr, literatura i sztuki plastyczne” (pdf)
„Przewodnik po dobrych praktykach promocji polskiego filmu, teatru, literatury i sztuk plastycznych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i USA. ” (pdf)
Katalog wskaźników pomiaru skuteczności działań promocyjnych (pdf)
Narzędzia do pomiaru i monitorowania skuteczności działań promocyjnych (pdf)
Portal internetowy promujący badania humanistyczne i upowszechniający narzędzia wspierające promocję polskiej kultury za granicą
Monografia w formie papierowej: „Przewodnik skutecznej promocji …”
Materiały szkoleniowe do webinariów
Filmy promocyjne i szkoleniowe